YSoft SafeQ

Cijena na upit Pošaljite upit

YSoft SafeQ je platforma za upravljanje poslovnim procesima osmišljena s ciljem smanjenja troškova ispisa, povećanja produktivnosti te postizanja više razine zaštite dokumenata.

Podaci prikupljeni praćenjem i obračunom svakog pojedinog ispisa, kopije ili skena omogućuju razumijevanje trenutnih troškova i navika u korištenju ispisnih rješenja.

Raspoloživi alati pomažu razviti i primijeniti pravila za ispis koja zatim rezultiraju nižim troškovima.

Secure authentication smanjuje rizik povezan s ostavljanjem dokumenata na izlaznim jedinicama uređaja ili podizanjem istih od strane pogrešne osobe.

Sigurno i točno preuzimanje dokumenata i automatska isporuka na unaprijed definirane lokacije podiže razinu produktivnosti zaposlenika.

Opsežni izvještaji i putem weba centralizirana nadzorna ploča pojednostavljuje ispis i upravljanje poslovnim procesima.

 

SMANJENJE TROŠKOVA

Koliko ispisa, kopija i skenova se napravi i koji je trošak istih?

POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI

Da  li su zaposlenici efikasni i produktivni  u korištenju uređaja?

VIŠA RAZINA SIGURNOSTI DOKUMENATA

Tko ispisuje ili skenira pojedine dokumente i da li su isti zaštićeni?

DOPRINOS ODRŽIVIM RJEŠENJIMA

Da li je moguće smanjiti količinu otpada i emisiju CO₂?

KOJI YSOFT SAFEQ SUITE JE PRAVI IZBOR ZA VAS?

Izbor ovisi o modulima koji su Vam trenutno potrebni, a u budućnosti u slučaju većih zahtjeva uvijek je moguće dodati nove module.

YSOFT SAFEQ Enterprise Suite

Za obrte i mala poduzeća koja žele centralizirano upravljanje ispisom i precizan dohvat dokumenata.

YSOFT SAFEQ PRINT MANAGEMENT SUITE

Nudi prednosti centraliziranog upravljanja ispisom s preciznim dohvatom dokumenata uz ključne poslovne procese za multifunkcijske uređaje – primarno A4.

YSOFT SAFEQ WORKFLOW SUITE

Za poduzeća koja imaju potrebu za preciznim dohvatom dokumenata uz napredno procesuiranje poput Optical Character Recognition

Eurocop © 2024